Vše, čemu se budeme v dějepisu věnovat, najdeš také na internetu, na adrese www.romananyz.cz
V případě nepřítomnosti v hodině, pokud ti to tvůj zdravotní stav dovolí, doporučuji dějepisnou lekci si pročíst doma.
Sleduj také dějepisný tým ve školní aplikaci Teams, a příspěvky v něm prosím „lajkuj“ na znamení, že jsi je četl/a.
Hodnocení: Zkusíme napsat každý měsíc jednu dílčí písemku, vždy se třemi úkoly:
A) Znalost základních faktů B) Porozumění zdrojům informací o minulosti C) Shrnutí získaných poznatků
V části C budeš mít vždy na výběr z témat, kterým jsme se věnovali. Někdy budeš mít na výběr i v části B.
Vždy máš možnost požádat o ústní ověření svých znalostí a dovedností. Dej mi to však vědět včas – před písemkou.
Chtěl bych, abys před pololetím a na konci roku měl/a aspoň polovinu napsaných písemek. Pokud by jich byla méně než polovina, požádám tě o napsání písemky souhrnné.
Podle pravidel hodnocení máš možnost ve výjimečném případě písemku odmítnout psát. Může to být z různých osobních či rodinných důvodů. Nebudu se na ně ptát. Neměl/a bys však tohoto svého práva zneužívat. Pravidlo o polovině známek platí tak jako tak.
Při závěrečném hodnocení budu přednostně zohledňovat vývoj tvých výsledků v čase, před průměrem. Průměr využijeme, pokud budou tvé výsledky příliš kolísavé.
Výuka probíhá ve škole a v průběhu vyučování. Domácí úkoly nezadávám. To, zda potřebuješ i domácí přípravu a opakování, musíš posoudit sám/sama. Každopádně, budeš-li potřebovat s něčím pomoci, poradit se, ujistit se, že jsi správně porozuměl/a, neváhej se na mě obrátit. Buď osobně ve škole nebo i prostřednictvím chatu ve školní aplikaci Teams.